ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

روزهای زیبای من

روز میلاد تن تو

1392/4/10 11:04
نویسنده : مامی
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 5:30 به سمت بیمارستان راه افتادیم و من خیلی سریع توی قسمت پذیرش زایمان برای  مراحل قبل عمل آماده شدم  یه ادکلن خوش بو زده بودم که فضای بلوک زایمان رو پر کرده بود پرستار ازم پرسید اسمش چیه ؟ ومن: بیوتیفول  خیلی خوشبوست ...معلومه حسابی آماده هستی موهاتم که براشینگ کردی.. برای اومدنت مشتاق مشتاق ... یه لیست کف دستم بود اسم مامانهای که هنوز زایمان نکرده بودن و چند تا از همکارهام ..خانم پرستار نمی دونم چه فکری کرده بود !که گفت کف دستت چیه :گفتم  اسم ملتمسین دعا  میترسیدم کسی از قلم بیفته ..گفت: پس منم اضافه کن ومن :چشم

خانم دکتر خوش قول اومد سر تایم  و خانمی هم که از طرف بانک خون رویان باید میاومد هم خوش قول تر وتو... هر لحظه تکونهات بیشتر میشد خانم دکتر میگفت :احساس میکنه که داره اتفاقهای میفته و من با تکونهات بیشتر بیشتر دلم تنگ لحظه دیدار بود

توی اتاق عمل کمی با متخصیصین بی هوشی بحث کردم که من بی حسی نمی خوام و نمی دونم چرا اینقدر اصرار میکردن و لی من هم مصرانه رو حرفم وایسادم و بلاخره بی هوش شدم چشمامو که باز کردم تمام وجودم استرس بود از درد خبری نبود و یادمه که همش میگفتم خانم پرستار دخترم چند کیلو بود آخه من توی دوران بارداری 8 کیلو اضافه کرده بودم و دائم نگران این بودم که نکنه زیر وزن باشی وقتی بهم گفتن که یه دخترتپل بود  فکر کردم دارن منوسر کار میزارن بعد از اون همش میگفتم :امیر حسین کجاست و کادر اونجا یه جوری باتعجب به من میگفتن :امیر حسین دیگه کیه ... صبر کن الان میبرنت توی اتاقت دخترت و امیر حسینت رو هم میبینی ...
هیچ وقت فراموشم نمیشه تا دد رو دیدم گفت: سارا اینقدر خوشگله و تپلی هم هست  تا اومدی کنارم چشمهای طوسی تو باز کردی راستی هنوز رنگ چشمهات از بین نرفته عاشق نگاه هات هستم و ما از اون روز کنار هم هستیم چه لذتی داره در کنارت زندگی البته این زندگی همراه با عاشقیه هم من و هم ددی فقط به امید این کار میکنیم که بیام خونه ببینیمت و خستگی از تنمون بیرون بره

کاش امشب هم بارون بیاد تا با هم بریم زیر بارون ...بارون اون شب رو تا ابد از یاد نخواهم برد و سپاس گذار تو وخدایت هستم برای همیشه ..........

دختر نازم تولدت مبارک.

 امروز روز توست فقط منتظر اینم بیام پیشت .....

عکس ژوان در شب تولدش و هدیه مامی رو  حتمن براتون خواهم گذاشت....

مرسی که برام پیام تبریک فرستادید مثل اینکه اینجا بدون عکس دختری هم خواننده داره ....چشمک

ژوان در پایان 12 ماهگی راه میره و با ما با اصوات گوناگون ارتباط برقرار میکنه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

الهام مامان یسنا
10 تیر 92 11:39
ژوان عزیزم سالروز میلادت مبارک.
سارا جون حتما یه عکس از ژوانی در شب تولدش بذار دلم برای چهره مهربونش تنگ شده.


چشم به خدا سر کار وقت نمی شه خونه هم که دست بسته در خدمت بانو هستم
مامان عسل
10 تیر 92 11:55
سلام تولد دختر گلت مبارک . عزیزم وبلاگ دختر شما اولین وبلاگی بود که باعث شد من با نی نی وبلاگ آشنا بشم . دخترت واقعا نازه و همون باعث شد تا من تصمیم به بچه دار شدن بگیرم . برای منم دعا کنید تا دخترم به خوبی و صبوری دختر شما باشه .
براتون قشنگترین و زیباترین لحظه ها رو آرزومندم راستی عزیز من همیشه برای اینکه دخترم خوشگل بشه عکسای گل شما رو نگاه می کردم خوشحال میشم بازم عکسای قشنگشو ببینم


چه جالب مرسی خانمی چشم در اولین وقت میزارم
عاطفه از تیراژه
10 تیر 92 12:21
واااااااااااااااای عزززززززززززیییییییزززززززززززممممممممم تولدت قشنگت هززززززززززززااااااااااااارررررررررر بار مبارک


عاطی نی نی جون خوبه ؟ببوسش
Maryam
10 تیر 92 12:35
Tavalode in eshghe bi hamta Mobarak bashe baraye shoma.


ممنون مریم جان
عمه اكرم عاشقته
10 تیر 92 13:42
ژوان عزيز و نازم الهي من قربونت برم عمه تولدت مبارك عزيزدلم ، فرشته خوشكل برات آرزوي روزهاي زيبا و پر از ستاره رو كنار مامان و باباي مهربونت دارم . عاشق اون چشماي خوشكل و معصومتم خدا خودش هميشه نگهدارت باشه يعالمه بوس ...


مرسی عمه جون
زهره مامی ژوان
10 تیر 92 15:27
ژوان زیبا و نازنین اولین سالگرد تولدت مبارک، همیشه شاد و سلامت باشی و از تک تک لحظه های زندگیت لذت ببری عزیزم...


مرسی زهره جون ژوانی خوبه؟ ببوسش
عاطفه
10 تیر 92 18:52
تولدت مبارک خانوم خانوما... اینقدر مادرت با احساس در موردت مینویسه که واقعا به حس مادرانش قبطه می خورم.....یه دنیا بوس برای صورت خوشگلت......100000 ساله بشی عزیزم


متشکرم
وحيده
10 تیر 92 18:56
عزيزم تمام گلها تقديم به تو در روز تولدت.ايشالا شاد و سلامت باشي ژوان گلي


ممنون وحیده جون
نیلوفر
10 تیر 92 23:09
سلام
فرشته ی آسمونی ژوان عزیزم باز هم سالروز زمینی شدنت رو تبریک میگم
انشالله خدا همیشه حافظت باشه
خیلی دوست دارمت
بوسسس



مرسی نیلوفری
tannaz mami bardia
11 تیر 92 2:35
joaaanam...barge golam...dokhtare noro mahe man...aroosake tir mah...delbare shirinam...nemidani cheghadr deltange an cheshmane royaiat hastam...banoye zibaye man az khoda hich nemikhaham.joz khoshaliat az tahe del..voojoodat salamat...labanat por khande bad...zendegiat sarshar az atre khoshbakhti....

jonan banoo miladat noor baran.


مرسی طناز جون
مامان جانان و آوا
11 تیر 92 12:29
سارا خيلي دلم تنگ مي شه برا ژوان... هر روز كه وبلاگ ني ني هاي خودمو باز مي كنم به ژوان هم سر مي زنم... حيف كه ديگه نمي بينمش... اگه دوست داشتي گاهي برام ايميل بزن و عكس بذار
شايد دوستاي خوبي برا هم باشيم...

faraji.shirin@gmail.com

شايد اسمم برات آشنا باشه ... اين پيغامو خصوصيش مي كنم اگه دوست داشتي جواب بدي بيا وبلاگم بنويس

مرسی حتمن عزیزم اییییییییییییییی شیرین خوبی خیلی بدی چرا خودتو معرفی نکرده بودی ساحل بهت آدرس وبلاگ داده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خیلی خوشحال شدم
نورا
11 تیر 92 12:32
سارا عاشق خودتو و دخترتو نوشته هاي پر احساستم عزيزم اميدوارم هميشه سرمست اين شادي باشي بهترين مامانه دنيا


نورا مرسی عزیزم
بهار
11 تیر 92 20:17
ژوان عزیزم تولدت مبارک همیشه کنار پدر و مادرت شاد و خوشبخت باشی


مرسی بهاری
می
11 تیر 92 22:55
تولدت مبارک خوشکل خانوم


مرسی
الهه
12 تیر 92 11:26
با احساس و زیبا ... عکس خوشگل خانومی رو بذارید حتما ...


چشم الهه جون
مامان لیلی
14 تیر 92 7:35
تولدت مبارک ژوان زیبا و دوست داشتنی


قربونت برم مامان لیلی
ماماني
14 تیر 92 22:26
سلام به مامان ‍ژوان مرسي از وبلاگ خوبت
ما دلمون براي ژوان تنگ شده ميشه بازم عكساشو بزاري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا.................


قربونت چشم حتمن
ونوسی
15 تیر 92 10:41
ای جونم ژوان خوشگل نانازی تولدت مبااااااااااااارک عزییییییییزم ایشالا 100000 سال زنده باشی


ممنون
ونوسی
15 تیر 92 10:42
مامان سارا جون این چه حرفیه!معلومه که خواننده داره!
ایشالا ژوانی همیشه سالم و شاد کنار شما باشه [h


مرسی عزیزم
آتنا مامان آرنیکا
15 تیر 92 12:23
تولد دخترک ناز تیر ماهی ، بانویی با چشمان زیبا مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امیدوارم بهترین لحظات رو کنار هم و در آغوش پر مهر و مهربانی خونواده تجربه کنید و لذتـــــــ ببرید.



مرسی آتنا جون
مامان بانو
15 تیر 92 15:08
اي جونم ژوان خانمي
تولدت مبارك عسل
اميدوارم تا هميشه در كنار پدر و مادر مهربونت شاد و سلامت باشي عزيز دل


ممنون عزیزم
پگاه
16 تیر 92 10:10
تولدت بازم مبارک باشه گل قشنگم دلم برات حسابی تنگ شده.مامانش یکم بفکر ما باش1000تا میبوسمتون


مرسی پگاه جون
نگار
16 تیر 92 11:23
سلاااااااااااااام
تولد ژوان جون مبارک...ایشالا همیشه به خوشی در کنار هم زندگی کنید....قدر دختر تیر ماهی رو بدون..خیلی با احساسه(آخه خودمم متولد تیرم


نگار جون چشم ولی می دونم باید بیشتر بدونم کو وقت برای لذت بردن از گل دختری مسئولیتهاش به شدت وقت گیره ........... تیر ماهی شما هم اینقدر جیغ میزدی وقتی بچه بودی