ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

روزهای زیبای من

مهربانی

1392/4/16 11:42
نویسنده : مامی
1,901 بازدید
اشتراک گذاری

توی نت خیلی گشتم تا یه جمله واسه تولدت بنویسم که بعد ها این جمله ها برات زندگی رو قشنگتر کنه خودم که تبحری در گفتن جملات قصار ندارم یه جمله از نیما یوشیج دیدم با اجازش روحش شاد و یادش همیشه در خاطرمان خوش....

یک بهار ،یک تابستان یک پاییز و یک زمستان را دیدی .... از این پس

همه چیز جهان ..... تکراریست .........

همه چیز ..............جز مهربانی


اینم عکست در روز تولدت واسه دوستات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان عسل
16 تیر 92 12:01
عزیزم اون نگاه معصومته .
خدا تو رو برای مامان و بابات نگه داره


مرسی عزیزم
Maryam maman Nora
16 تیر 92 12:04
عزيزم اميدوارم سالهاي زيبايي روبا هم جشن بگيريد وخوش باشيد وشادوسالم.


مرسی مریم جون
تینا
16 تیر 92 12:25
آخ الهی فدات شم کپل خوشمزه
ایشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیری با این مامیه نمونه و مهربونت عزیزم


تینا جونم خیلی متشکرم
ونوسی
16 تیر 92 13:45
ای جونم دلمون واست تنگ شده بود نی نی جون
تولدت مبارک عزیزم


ممنون ونوسی جونم
نگار
16 تیر 92 20:04
عشقممممممممم 100 سال زنده باشی
نیلوفر
16 تیر 92 20:06
سلام
ای جانم،با دیدن این فرشته کوچولو کلی ذوق زده میشم،هزار ماشالا،ژوان قشنگم ایشالا همیشه تنت سالم باشه و موفق باشی
یه عالمه بوس



مرسی نیلوفر جون
عاطی مامان حسین
16 تیر 92 23:17
تولدت مبارک دردونه طلا...عزیزمی.....


عاطی جونم متشکرم
شيرين مامان شادلين
17 تیر 92 0:49
تولدت مبارك عسل خاله انشاالله 12000000000000000000000000 ساله شي عزيزم


ممنون شیرین جون
سمانه مامان آوا
17 تیر 92 0:51
تولدت مبارک دخمل ناز......من همیشه به شما سر میزنم چون چشمای معصوم و ناز شما رو واقعا دوست دارم.....بوسسسسس


مرسی سمانه جون
سميرا مامان رها
17 تیر 92 3:01
تولدت مبارك عزيزم خاله قربون شكلت بره. از چشم بد محفوظ باشي.


مرسی سمیرا جون
sama
17 تیر 92 12:50
ژوان نااااااازم تولدت مبارک...ایشالا 120 ساله بشی و در کنار پدر و مامان مهربونت و زیر سایه شون بزرگ شی...



مرس سما جون
بهار مامان سوفيا
17 تیر 92 15:19
عزيييييييييز دل من
ماشالا چه بزرگ شده
حيف كه تعداد عكس ها كم بود
از كيك تولد هم عكسي نبود
انشالا سايه شما سالها بر سر ژوان جون باشه و جشن تولد ١٢٠ سالگي و جشن بگيريد.


بهار جون حالا عکس های آتلیه اش آماده بشه حتمن میزارم این عکس ها ساعت 12 شب گرفته شد بچم خسته بود...... ببخشید اگه کم بود
الهام مامان یسنا
17 تیر 92 19:16
ژوان عزیزم سالروز میلادت مبارک انشالله تمام زندگی تنها طعم مهربانی را بچشی و هیچگاه زشتی ها و نامهربانی های این دنیا به تو دختر نازنین روی نشان ندهند.


من خیلی خوش حالم که ژوان اینقدر دوست خوب داره
الهام مامان یسنا
17 تیر 92 19:18
عزیزدلم خیلی خوشگل شدی دلم برای چهره مهربون و دوست داشتنی ات تنگ شده بود.


مرسی الهام جون
سمانه(مامان ماهور)
17 تیر 92 23:08
سلام به روي ماهت عزيزم
فقط خدا مي دونه چقدر دوست دارم ژوان عزيزم.حدود هشت ماه پيش با شما و مامان گلتون آشنا شدم.وقتي فهميدم دخترم تير ماه 92 به دنيا مي ياد.خيلي از لحظه هام رو باهات گذروندم. با عشق به عكس هاي خوشگلت نگاه كردم و به دخترم فكر كردم.نازنين دختر تير ماه واسم دعا كن تا دختر من هم صحيح و سالم بياد تو بغلم.19 تير ماه دخترم چشمهاشو رو به اين دنيا باز مي كنه.ژوانم شاد و سلامت باشي خانومم.


سمانه جون چه اسم زیبایی براش گذاشتی من اگه خدا روزی بهم پسر بده اسمش ماهور ولی میخواستم واسه ژوان بزرام ماهور تلفظ میشد که دوست نداشتم
زهره
18 تیر 92 0:21
اخي خيلي خوشكل داره به كادوش نكاه مي كنه، انشالله صد و بيست ساله بشي عروسك زيبا و دوست داشتني...
سارا جون مرسي از احوالبرسيت، دخملي ما هم خوبه، ماه كذشته تولدش بود و ديكه داره روز به روز بزركتر مي شه...


عکسهای زیباشو دیدم تولدشم مبارک باشه الهی بزرگ شدن هاااااااااااا
مامان بانو
18 تیر 92 1:14
واي هزار ماشاا...
دخملي چقدر خانم شده
سارا جون اميدوارم ١٠٠ سالگيش رو با هم جشن بگيريد
بوس براي دختر طلا
بازم تولدت مبارك گل ناز 


مامان بانو بسیار بسیار سپاس
رالیا
18 تیر 92 9:27
تولدت مبارک عروسک خوشگل من


مرسی رالیا جونم
نورا
18 تیر 92 9:50
الهي خاله قربون اون قد و بالات چقدر ماه شدي عروسكم


مرسی نورا جون
آتنا مامان روشا یدونه
18 تیر 92 12:33
تولد عزیزم مبارک 120 ساله بشی الهی


مرسی آتنا جون
گلبرگ مامی یوسف
18 تیر 92 14:26
مبارکت باشه دختر نازنینم!سارای مهربان تولد عزیزت به شما و همسرت مبارک باشه در پناه خدا باشی.


ممنون گلبرگ جون
پگاه
19 تیر 92 9:59
مبارکت باشه عزیز دلم بازش کن ببینم توش چیه؟
سارا جون اسفند یادت نره .هزار ماشاله خیلی ماه شده عاشق موهاشم مثل همیشه.میبوسمتون


چشم پگاه جون
مینا
19 تیر 92 10:01
عکس آخریش خیلی نازهههههههههههههههههه


موافقم منم
tannaz mami bardia
19 تیر 92 20:20
salam aroosakam...joooan banooye man..az didanet sir nemisham..cheghadr delam vase oon 2joft tilehaye khoshgelet tang shode bood nafasi...arooose khorshidam...banooye maham...setareye shabaye mahtabi...asheghoone dooset daram..va in delbastegie man be to...abadie abadist...man be fadaye ghadmhaye nazet...dar panahe khoda bashi dokhtare noroo mahe man.


طناز مثل همیشه با احساس ممنونم
tannaz mami bardia
19 تیر 92 20:22
saraye mehraboooon salam khanoomi.ishala dar panahe khoda 3 nafaritoon khoshbakht bashid ....va inke soore khoshbakhtitooon gooshe falakro kar kone khaharie maham...
عاطفه مامان الای
23 تیر 92 22:09
عروسک ناز چه بزرگ شدی .سارا جون از طرف من ببوسش .من برای بار دوم باردار شدم .ولی گفتند باید سقط کنم .خیلی دوست داشتم دو تا دخمل داشته باشم .ولی نشد .میبوسمتون.دوست داشتی بهم سر بزن .خوشحال میشم


الهی امیدوارم خدای بزرگ هر چی که خوبه برات رقم بزنه و هر چی که خودت میخوای
حتمن عزیزم
الهام مامان یسنا
24 تیر 92 18:29
سلام دوست خوبم. خوشحال میشیم از آلبوم تولد یسنا جونم دیدن کنید. مرسی
برای ژوان نازنین


مرسی الهام جون چشم میبینم
مامان ترانه
29 تیر 92 9:02
وای عزیزم عسلی تو عسل. ماشالا به اون چشمای نازت. ببوسش سارا جون از طرفم


مرسی نیلوفر جون ترانه گلی رو هم جای من یه بوس گندش کن
مهسا (مامان هستی)
2 مرداد 92 16:25
قربووووووووون این نگاه های معصومت بشم من
عزیزم تولد مباااااااااارک ایشالااااا سالهای سال در کنار هم زندگی خوبی داشته باشین


مرسی مهسا جون
عاطفه مامان الای
19 مرداد 92 1:43
تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی خیلی ناز وخوشگلی مثل همیشه
سارا خانم گل تبریک
به خاطر این که همچینننی نی نازی داری
معلوم دیگه حتما مثل خودته
میبوسمتون
به ما هم سربزن لا یق ندونستی بلینکی...
بی وفا تو نه می لینکی
نه میای پیش ما


باورت نمیشه من وقت نمی کنم الان 20 روزه به وبلاگ ژوان هم سر نزدم
زهره
25 شهریور 92 16:21
هر چند که خیلی دیر اومدم و عکس های تولدت رو دیدم و ژوانم خیلی زیبا شدی و دلم برای بو کردنت تنگ شده، دلم برای بغل کردنت و نگاه کردنت تنگ شده، قربون اون چشم های زیبایت برم، فدات بشم که روی دو تا پاهات وایسادی و لباس خوشگل پوشیدی، وای ژوانی چقدر بزرگ شدی


ی زو زو بی معرفت دیر اومدی ولی خوش اومدی خیلی دوست دارم ببینیش خیلی شیطون شده آخه و با مزه