ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

روزهای زیبای من

قاطعیت در کلام یه دختر 17 ماهه

1392/8/25 8:29
نویسنده : مامی
956 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی به خاطر تعطیلات عاشورابه صورت دربست در اختیار هم بودیم خوبه که ما در روز ساعاتی رو کنار هم نیستیم وگرنه بد جور کلاهمون توی هم میرفت .............
دخترک 17 ماهه من ...(نه دخترک 17 ماهه ما) چنان چشم در چشم به من خیره میشه و برای نخوردن شام قاطعانه میگه نه ....مع  مع  که من همون جور خیره و مات بهش نگاه میکنم البته خیلی سخته دراین شرایط کنترل کردن خنده( من و امیر حسین چون به او هم ندا میدم عکس العمل نشون نده که خوشش بیاد و تکرار کنه)  ولی فکر کن که دختر من با اون قاطعیت از حرفش پایین بیاد.
حالا منظور از مع : پستونک محترمشه که دائم در حال چک کردن اونه ببینه بهش وصله یا که نه..و در صورت لزوم باید بهش وصل باشه حتی اگه نخوره....

عاشقه نه گفتنتم ... چنان سر رو تکون میده به چپ و راست و میگه نه که فکر میکنی محاله این نه بله بشه و همش با من چک میکنه به سمت اشیائ مختلف دست میبره میگه ؟؟ با علامت سر و صورت من باید بگم میتونی دست بزنی یا نه و دقیقن  غیر مجاز ها رو دست میزنه نه مجازها................

پ.ن: یه چیزی بگم بهم نخندید مدتها بود دوستان عزیزم برام پیام میزاشتن که برات پیام خصوصی گزاشتیم ومن فکر کنم یه بار هم نوشتم که  کجا باید چک کنم امروز وقتی قسمت ارتباطات رو چک کردم از دیدن اون همه پیام خصوصی که جواب ندادم شرمنده شدم .............چشم امروز حتمن این کارو خواهم کرد البته خیلی ها هم دیگه فایده نداره و من کاملن شرمنده هستم مثل دوست عزیزی که دوست داشت پسر نازنینش توی تولد  بچه های تیر ماهی باشه من خیلی خیلی متاسفم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نیلوفر
25 آبان 92 12:31
سلام هه چقده خندیدم،مامانی خدا فرشته ی نازتون رو براتون حفظ که ماشالا انقده شیرین و عاشق نه گفتنشم،ولی ژوان جونم هم باید قول بده غذاهای خوشمزه رو نوش جان کنه ایشالا تنت همیشه سالم باشه نازنازی آی گفتی نیلوفر جون نمی خوره چه کنم
جیران بخشنده
25 آبان 92 15:19
عزیییییییییزم مرسی جیران عزیز
زهره مامي ژوان
28 آبان 92 12:48
آخ آخ آخ ژوان من هم از اين نه هاي قاطع زياد مي گه .... خييييييببيلي بامزه اند اين فسقلي ها.... دیگه با مزه ترن میشن از این به بعد
ندا(مامان هوراد)
28 آبان 92 14:36
هنگامه
7 آذر 92 13:17
سارا جون راستش برای پرستار خیلی گیجم و شدیدا استرس دارم (حتما تو هم اولش این استرس رو داشتی) ، میخواستم از موسسه سلامت اول بگیرم که دیشب دیدم توی نی نی سایت یکی ازش بد گفته !!!!! خواهشن کمکم کن . بووووووس ببخشید نظراتو با تاخیر خوندم متاسفانه من پرستار ژوان از آشنا یان بوده و جایی رو هم سراغ ندارم
هنگامه
7 آذر 92 13:18
سارا جون میبخشید انقدر مزاحمت میشم . خصوصی داری