ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زیبای من

نوروز ١٣٩٣

1393/1/1 21:27
نویسنده : مامی
967 بازدید
اشتراک گذاری
با تبريك سال نو و آر زوي سالي پر از اتفاقهاي نيكو براي تك تك دوستهاي خوبم اميدوارم امسال حالتون بهتر از هميشه باشه لبتون خندون تنتون سلامت .اندر احوال ما اي بد نيستم ..... وقتي پاره تنت خوب باشه خوبي و خداي نكرده اگه روبراه نباشه روزگارت اي ........ غرض از اين پست فقط تبريك سال نو بود ميام و توضيح مفصل مي دم بابت غيبت طولاني كه داشتم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

Maryam
2 فروردین 93 3:28
آرزو دارم نوروزي كه پيش روداري، آغاز روزايي باشد كه آرزو داري سال خوبي برأي شما وخانواده باشه. (مامان نورا) وقتی جوابتو میدم که 3 ماه از سال گذشته و شرمنده هستم از غفلت طولانی خودم...... برات بهترین ها رو آرزو دارم در همه لحظه ها
جیران بخشنده
4 فروردین 93 15:56
سال نو مبااااارک انشالله سال خوبی داشته باشید دوستتون دارم مرسی جیران جان
sama
6 فروردین 93 21:54
سال نو مبارک...ایشالا سال خوبی داشته باشید پر از اتفاقای خوب و سلامتی... واینکه امسال عکسای بیشتری از دخترگلت بذار مرسی سما عزیزم چشم
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 فروردین 93 13:45
و اینبار ، اسبی سفید متولد میشود... نامش صلح است و برکت،نجات است و آزادی، همدلی و همراهی،اسبی با نعلهای طلایی. آرزو میکنم اسب امسالتان، بالدار باشد و بر آسمان آرزوهایتان به پرواز درآید. با یه عالمه بوس برای ژوان گلم و مامانی عزیزش مرسی آتنای عزیزم
پینوکیو
8 فروردین 93 15:14
سلااااااااااااام دوست عزیز و گرامی وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک انجام بدیم اگر تمایل داشتید مارو لینک کنید و خبر بدید تا ما رو شمارو با هر اسمی که خواستید لینک کنیمسپاس گذارم.مارو با عنوان عاشقانه,تنهایی,اس ام اس و دانلود اهنگ لینک کنید
سمانه(مامان ماهور)
16 فروردین 93 8:07
سلام سارا جان.اميدوارم كه امسال براتون پر از سلامتي و شادي باشه.خيلي سر زدم بهتون ولي اصلا نبوديد.به هر حال هر جا كه هستيد تندرست باشيد. مزسی مامان ماهور راستی من دارم عمه میشم و نی نی ما هم ماهور قراره نامگذاری بشه من عاشق اسمشم و هر پسری که ماهوره
مینا
28 فروردین 93 22:18
چقدر دیر میاید دلمون برای ژوان تنگ میشه مینای عزیز شرمنده میکنید چشم
عشق مشکی یواش
4 اردیبهشت 93 14:13
سلام وب خوبی دارید ولی چرا عکساتون کم هست سلام عزیزم راستش وقتی عکس میزارم و بعد مدتی دیده نمی شن احساس میکنم مطالب بی ربط میشه واسه همین کمتر عکس میزارم حالا خدا رو شکر مطالب نمی پره
زهره مامي ژوان
16 اردیبهشت 93 0:41
سلام سارا جون، خیلی وقته خبری ازتون ندارم، خوبید؟ ژوان جون چطوره؟ چرا دیگه آپ نمی کنی؟ خیلی دلتنگتون شدم... زهره جون مرسی بابت لطفت به من و ژوان
زهره
18 اردیبهشت 93 19:55
سلام سارای عزیز امیدوارم که ساب خوبی برای شما خانواده عزیز باشه وای نمیدونی چقدر دلم برای این دختری تنگه، ولی چه کنم که گرفتارم. و واقعاً نمیتونم بیام ببینمش یه موقع نگی این دختر چقدر بی معرفته و یه سر به دختری نمی زنه راستی یه خبر خوب برات دارم که زنگ میزنم خون تون بهت بگم ای بابا همه گرفتاریم این چه حرفیه امیدوارم همیشه سلامت باشی
تینا
29 اردیبهشت 93 11:29
کجایی سارا جون؟بیا بنویس دیگه دلم واسه شما و ژوانی خیلی تنگ شده چشم تینای عزیز
مامان بانو
13 خرداد 93 14:38
مامانی سلام دعوتید به جشن تولد ژوان بانو منتظر حضور گرمتون هستم مرسی عزیزم ولی لینکت بهم اجازه ورود نمی ده فکر کنم سایت ایراد داره تولدش مبارک