ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زیبای من

ماهور یعنی یه دنیا

1393/6/26 8:45
نویسنده : مامی
963 بازدید
اشتراک گذاری

اگه وبلاگ منو از قدیم دنبال میکردید ..من قرار بود اگه نی نی پسر بود اسمشو ماهور بزارم و خداییش به خاطر این اسم کلی  ذوق داشتم و از اون جا که خدا همیشه منو دوست داره یه گل پسر به ما داد و مامان و بابای با سلیقه اش اسمشو ماهور گذاشتن  ....آره  من  دوباره عمه شدم  و خدا رو شکر یه گل پسری آروم و متین ....
دختری من با پسر داییهاش چه شیطونی هاییی بکنه.
اینم ماهور ما :

 


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیلوفر
26 شهریور 93 11:16
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه،خوش به حال آقا ماهور که یه همچین عمه ماهی داره،دیگه دختر عمه اش که نگو،ایشالا خدا نگهدار این فرشته ها باشه که در آینده نزدیک همبازیهای خوبی برای هم میشن ژوان عزیز چطوره؟کلی دلمون براش تنگیده بوس
تینا
26 شهریور 93 21:32
واای سارا جون یه لحظه فکر کردم خودتون نی نی دار شدین خوشحال شدم آخی عزیزم ماشالا چه نازه بابا یه عکس هم از ژوانی بذارین دلم براش تنگ شده
نورا
29 شهریور 93 14:33
سلام سارا جون تبریک میگم عمه شدن خیلی خوبه عکس جدید ژوان رو بذار برامون لطفا مرسی نورای عزیز
زهره
30 شهریور 93 12:10
سلام عزیزم قدم پسردایی جدید مبارک باشه، و امیدوارم که حسابی با پسر دایی عزیزت بهت خوش بگذره وای خوش به حال ماهور جان که یه دختر دایی زیبا و پرنسسی مثل ژوان عزیزم داره. سارا جان مبارک باشه، از قول من به آقا سهراب و مریم جان خیلی تبریک بگو مرسی زهره جون
000
1 آذر 93 15:24
سلام عزیزم ... ایشالا همیشه همیشه سالم باشه ... ماهور اسم دختر نیست ؟ اخه من میخوام اسم دخترم رو بزارم ... خیلی سرچ کردم همه جا تو اسمهای دخترونه است ... حتی تو ثبت احوال ... حالا جدا از اینکه تو فیلم ترکی اسم مرد هستش ... اما ماهور یه اسم اصیل ایرانیه که دخترونه است ... منظور بدی ندارم ... لحنم هم بد نیست ... فقط نوشتنش انگار بده ...