ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

روزهای زیبای من

نظرات (8)

نیلوفر
2 مهر 93 19:48
سلام وای خدای من این دختر خانوم خوشگل هر روز نازتر میشه،هزار ماشالا مامانی ممنون از عکسهای زیبایی که گذاشتید همیشه سلامت و شاد باشید
مینا
5 مهر 93 23:29
نازی کوچولو بوس،
mishul
6 مهر 93 11:10
وای سارا چه کردی با دل من از دیدنتون اشک تو جشمام جمع شد. مرسی بابت عکسها. نمیدونم چرا اما خوشحالم چقدر ژوان خانم شده خودت چقدر خوشگل شدی اما نمیدونم چرا اینقدر بی وفا شدی میشول عزیززززززززززززززز به خدا منم اسمتو دیدم یاد هیجانت افتادم و حرف زدنهات که چقدر بامزست .وبلاگ لیلی هم میخونم ولی تنبلم تو نظر گزاشتن منم عاشق خودت و دخترتم باور کن
نورا
9 مهر 93 10:34
وای سارا جون دلم باز شد مرسی خدا برات حفظ کنه عزیز دلم چه خانم شده هزار ماشاالله مرسی نورا جون
زهره
22 مهر 93 18:11
سلام کوهنوردم مگه شما کوهنوردی هم بلدی الهی قربونت بشم که چقدر بزرگ شدی و چقدر تغییر کردی و هر روز زیبا و زیبا تر میشی .
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
26 آبان 93 11:37
سلام دوستان با بزرگترین و زیباترین وتوریستی ترین پارک در ایران***پارک کوهستان کرمانشـاه***بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید پارک کوهستان کرمانشـاه در شمال کلانشهرکرمانشـاه و در نزدیکی مجموعه تاریخی و باشکوه طاق بستان قرار دارد. kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمدن)=بروزم
زیبازن
18 آذر 93 6:42
مامی جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
25 دی 93 18:19
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم.) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)