ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

روزهای زیبای من

گیخ...............

1391/10/26 13:17
نویسنده : مامی
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

توی گوگل سرچ کردم و این نتیجشه:
متفاوترین جای دنیا
و دو  مامان دیگه هم که از اولین کلمه های که نی نی شون تلفظ کرده نوشته بودن
کاش میشد اضافه کرد که گیخ یکی از زیباترین کلماتی است که وقتی یه مادر از دهن بدون دندان فرزندش میشنوه و با شنیدنش به پرواز در میاد.
چه جالب یعنی خیلی جالبه برام این صداهای نا مفهوم ولی گویا بین نی نی ها هم تصادفی نیست
قربونه محبتت برم میگم مامی رو بوس کن و لپمو میکنی تو دهنت و منو بو میکنی به دد محترم گفتم برو صورتتو صاف و سوف کن تا لذت این لحظه فراموش نشدنی رو درک کنی .
ما این روزها سر خوشیم به این لذت ناب که دختری ماچ مالی کنه ما رو و کلی آب دهنشو بماله به سر وصورته ما خدایا این روزها خیلی هوای ما رو داری شکرت بی نهایت........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

tina
26 دی 91 14:13
اييييييييي جانم.عزيييييزم.واي دلم آب شد واقعا.قدر لحظاتتونو خيلي بدونيد


چشم تینا جون، ازمحبتتون هم به ژوان سپاسگذارم
نیلوفر
26 دی 91 17:53
سلام
ای خدا،مامانی منم میخوام،صورتمو بیارم جلو؟
انشالا همیشه لبریز باشید از این لذت های ناب که گل دختری نثارتون میکنه
بوس بوسی



مرسی نیلوفری جون
مینا
27 دی 91 22:01
سلام
چه دخمل شیک پوشیه این ژوان خانومی.



لطف داری مینا جونم
عاطى مامان حسين
1 بهمن 91 13:47
من فداي اين دخملي نازت بشم كه بوست هم ميكنه!!!!
اميدوارم هميشه لذت شاديهاتون پايدار باشه
از طرفم ببوسش عروسكمو


عاطی وای میچسبه این بوسهاش خوشمزهاست هااااااااا
مامان مريم
4 بهمن 91 14:14
سلام مامان تنبل
كجايي
زود باش بيا از ني ني عكس جديد بزار
بابا دلمون تنگ شده آخه


چشم پروژه این هفته عکس های ژوانه چشممممممممممم
پگاه
7 بهمن 91 12:33
آخ فدای این گیخ گفتنت عزیز دلم هزارماشاله که داری بزرگ میشی آفرین به دخترم که بامحبته و مامانشو بوس میکنه.منم هزارتا بوست میکنم عزیز دلم


مرسی پگاه جونم
نگار مامان آقا باربد
17 بهمن 91 16:21
یه بوس گنده از طرف ما


ما هم یه بوس گنده