ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زیبای من

تقدیم به فرشته کوچولو

1392/4/1 8:48
نویسنده : مامی
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من
امروز ٩هفته و یک روز از زمانی که من و شما با هم همسفر هستیم میگذره ،حسی خوبی داره که همش پیش هم هستیم .مامی بیشتر از همه وقت مراقب خودم هستم .تازه خودم که بماند همه مواظب شما هستن و همش حالتو می پرسن .
این روزها حال خوبی ندارم ببخشید اگه شما رو هم اذیت میکنم ولی میگن این حالتها واسه شما خوبه جدی میگن ؟ من که حالم بد میشه شما اذیت نمی شی؟
چقدر واسه اومدنت مشتاقم . مامی قربونت بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

جغله كوچولو
28 آذر 90 14:01
سلام
از ابراز محبتتون ممنون من بلد نیستو وبلاگ شما رو به لیست اضافه کنم ولی اگر فرشته من دوست پیدا کنه خوشحال هم میشم.
مامان آرینا
28 آذر 90 15:40
مممنونم از اینکه نسبت به وبلاگ فرشته من محبت داشتید حتما"وبلاگ شما رو خواهم دید.متشکرم