ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زیبای من

آغاز ماه هشتم

1392/4/1 9:25
نویسنده : مامی
475 بازدید
اشتراک گذاری

با دیس دیس و ته ته داره شروع میشه گاهی احساس میکنم داری باهامون حرف میزنی چه دنیای زیبایی داریم ما و گاهی یادم میره چقدر ناتوان بودی ،چهاردستو پا با دنده عقب هم گاهی ....

دیدن استقلالت هم خوشحالم میکنه هم ناراحت دیشب به ددی گفتم ژوان رو دیگه توی اتاقمون نیار شاید شبها بیدار میشه مال این که گاهی میاریش اینجا منو بیدار کن میرم اتاقش (آخه گاهی اینقدر خستم که صدای نق زدنتو هم از پیجر بالا سرم نمی شنوم) ،ددی میگه دلم نمیآد دوست دارم پیشمون باشه .

یا چند روز پیش نمیدونم چی شد که بهش گفتم ژوان وقتی ١٨ ساله بشه خودش دوست داره استقلال داشته باشه و در کنار ما شاید بهش خوش نگذره با هم سنو سالهاش راحتتره، یهو ددی گفت باید توی این زمینه هم کلی کتاب بخونم اینجوری برام پذیرفتن این موضوع راحت نیست .

ولی در هر صورت این روزها خیلی زود میرسه و من زیاد خوشحال نیستم.

خلاصه ورود به ماه هشتم زندگیت مبارک باشه مامی به فدای وجود نازنیت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله ساحل
10 اسفند 91 14:16
الهی خاله دورت بگرده با اون عکسهات،پرنسس.درد اون قیافه ی مظلومت بخوره تو قلبم.به قول خودمون چشمهام زیر پات .نمی دونی من وصدف روزی چند بار به عکسهات نگاه میکنیم.امیدورم همیشه سلامت وشادباشی.


بهههههههههههههههههههههههههههههههه خاله جونی چه عجب !!!!!!!!
خاله با اتفاقات اخیر دیگه نمیتونیم بگیم کی میاید ؟؟هر وقت میاید به سلامت بیاید .
هیراد و عمه لیلاش
10 اسفند 91 15:33
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
tannaz mami bardia
10 اسفند 91 17:50
با تو حکایتی دیگر است ژوانم...ونگاهی که دنیا حسرتش را میخورد..وجایی که
در قلب من داری،جایگاهی است دست نیافتنی برای همه.


چی بگم از این همه لطف و مهربانی در حیرتم
tannaz mami bardia
10 اسفند 91 17:56
Saraye nazaninam..khaharie golam...man be fadaye naze negahe aroosakam joane barge golam...az rahe dooor mano shahzade kocholo doosetoon darim bedoone hich bahoonei..khoda poshto panahetoon..roozegaretoon aroom.


مرسی عزیزم شاهزاده ما رو ببوس
نیلوفر
11 اسفند 91 15:22
سلام
قشنگم آغاز هشت ماهگیت مبارک باشه،ایشالا که همیشه تنت سالم باشه و لبات خندون نانازم
بوسسس



نیلوفری مرسی عزیزم
تينا
12 اسفند 91 9:33
اي جااانم.چه مامان و باباي گلي داره اين ژوان
هميشه سلامت باشيد


مرسی تینا جونم و چه دوستهای خوبی داره ژوان راستی راستی خوش به حالش
وحيده
12 اسفند 91 17:38
لحظه لحظه روزهاي زندگيتو مي بينيم انگار ديروز بود که متولد شدي و ما با نگاه کردن به عکسات يه گل کوچيک رو توي گلدون عشق مامان و ددي مي ديديم و تو خيلي زود زود بزرگ و خوشگل و خوشگل تر شدي تا امروز که مثه يه غنچه ناز وارد نه ماههگيت شدي.واقعاً دوست دارم عزيرم.اميدوارم فرشته ها حواستو خوب خوب داشته باشن


وحیده جون مرسی از انشائ زیبات و اینکه ما رو میخونی و به ما سر میزنی .لحظه لحظهات خوش و لبریز از شادی .
جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 11:10
دوست بزرگوار سارا برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
عاطى
16 اسفند 91 0:14
سارا جان
دلم براي عروسكم يه ذره شده به خدا
خدا براي هم حفظتون كنه


لهی مرسی عزیزم و همچنین حسین رو حفظ کنه
atefeh
21 فروردین 92 13:00
وای این نینی حیلی نازه لینکتون میکنم شما هم لینکم کنیدیه گاز از طرف من از لپاش بگیر ین قربونش برم
www.wlay-jj.niniweblog.com
www.elana.niniweblog.com


مرسی عاطفه عزیز چشم..