ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زیبای من

خیلی خیلی خوشحالم

1392/4/1 9:24
نویسنده : مامی
699 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ عنوانی بهتر از این نمیشد برای این پست ...

اول اینکه من اصولا"تنبلم توی کارهای تایپی و نوشتنی .... از همه مهم تر گذاشتن نظر واسه وبلاگ دوستانه هر وقت هم عزمم رو جزم میکنم که بزارم آخرش میگم این که کاری نداره از این به بعد هر وقت خوندم وبلاگی رو براش نظر رو میزارم ولی بازم...   امان از تنبلی

اینا رو گفتم که به اینجا برسم که خیلی خیلی خوشحالم از لطفی که به من و به خصوص  گل دختر ما دارید . چند وقت پیش متوجه شدم شاید این نوشته ها و عکسها پاک بشه و دلسرد شدم از نوشتن و سعی کردم توی دفترچه خاطرات ژوان براش بنویسم ولی مگه ابراز محبتتون میزاره اینجا نیام وننویسم....

قابل توجه مامانا یه سایت پیدا کردم واسه دانلود تم های تولد ..

واسه جشن دندونی ژوان به شدت مشغول پیدا کردن تم بودم و چند موسسه هم پیدا کردم که متاسفانه واسه 10 نفر مهمون چیزی بالغ بر 200 تومن هزینه میشد واسه زلم زیمبو کمی که نه خیلی ظالمانه بود  تا اینکه از طریق وبلاگ ژورنال دنیای نفیس ..بانی نی پارتی کار مشترک نفیسه جون و سپیده جون  آشنا شدم اینم لینکش:http://nini-party.niniweblog.com/post164.
بعد از دانلود میدیم بیرون واسه چاپ و فقط میمونه دندون که این دختری نمیخواد در بیاره منم فقط در تدارک جشنم البته کاملا"خانوادگی و خصوصی راستش با ژوان نمیشه بیش از چند نفر مهمونی گرفت .وگرنه دوست داشتم همه دوستهای نی نی سایتی وبلاگی رو دعوت میکرد کاش میشد....
 

و قابل توجه تر اینکه یه عکاسی هم پیدا کردم داخل پرانتز ( ددی میگه به کسی نگو همه میرن عکاسی قیمتشو بالا میبره ) امان از دست ما ایرانی ها ..... خودمون رو میگم ها به کسی بر نخوره ...

استودیو هیمن یه خانم و آقای ورزشکار و هنرمند و مستند سازن که یکشنبه ها صبح ساعت 7 شبکه 2 سیما  برنامه دارن راجب به عکاسی در طبیعت و....

خیلی پالس مثبت دارن و به شدت مهربان، جمعه پیش اونجا بودیم خدمت نسیم جون و همسر محترمشون.

پ.ن: حسابی مشغول جمع کردن وسایل اضافی خونه و همچنین اسباب کشی هستیم دعا کنید یه خونه خوب پیدا کنیم و همچنین ارزون البته اگه دیدید سلام ما رو هم برسونید .

ولی از اونجا که من روم زیاده همه موقع اسباب کشی ناراحتن ولی من استثنایی بسیار خرسند از تنوع نمی دونید با چه ذوقی وسیله جمع میکنم بعد این مامان بنده خدا ما میگه الهی بمیرم مامان ........ بچم با یه بچه کوچیک ....اسباب کشی .....

من وددی 2 سال که میشه خونه دلمون رو میزنه و زمزمه های بلند شدن رو شروع میکنیم الهی این خونه رو که آبکش کردم چقدر طرف که بیاد  منو نفرین کنه خدا میدونه ......
باید برم موش منتظره الان . 
مرسی که ما رو میخونید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نیلوفر
7 اسفند 91 16:09
سلام
هه مامانی میدونستی شما خیلی ماهی،ایشالا که یه خونه همونطور که مورد دلخواهتون هست پیدا کنید و به سلامتی و دل خوش اسباب کشی کنید،کمکم خواستید در خدمتما



قربونت برم من شما تاج سر ماهستی امر بفرما....
کمک ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ملیکا کوچولو
10 اسفند 91 14:45
سلام خانوم گل. عکسهای زیبا و با کیفیتی گذاشتی. اگه یه قالب خوشگل براش انتخاب کنی زیباتر میشه. به وبلاگ دختر منم بیا. خوشحال میشم.


مرسی حتمن به شما سر میزنیم اول قالب گذاشته بودم اینقدر سریع دلمو میزنه که به یه قالب ساده اکتفا کردم
آتنا مامان روشا یدونه
16 اسفند 91 15:37
سارا جون اگر به وبلاگ ما سر زدین در قسمت سایت های مفید چند تا سایت دارم مثل موسسه آشنا و تم پارتی که میتونید تم دندونی و تولد و جشن قدم یا هر جشن دیگه ایی که خواستین رو سفارش بدین ولی من خودم همه کارهاشو کردم با جستجو تو گوگل البته به زبان انگلیسی میتونید برید تو سایت های خارجی و خیلی ایده های جالبی بگیرید معمولا این موسسه های تدارک جشن یک شکل و تکراری کار میکنن ولی اگر خودتون انجام بدید تنوعش زیاده وسایلش رو هم میتونید از لورل هاردی تو میلاد نور یا خیابان میرزای شیرازی بخرید امیدوارم راهنمایی مفیدی کرده باشم

خیلی خیلی سپاس حتمن به اون دو تا مغازه سر میزنم و توی این موسسه ها خیلی گشتم به قول خودت تکرارین همشون بازم تشکر خانمی روشا رو ببوس