ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

روزهای زیبای من

بدون عنوان

1392/4/9 9:34
نویسنده : مامی
233 بازدید
اشتراک گذاری

شاید اگه دورانی توی زندگیم بود که خوشحالیم حدی نداشت و میدونستم از فردا روزهام با روزهای دیگه فرقی خواهد داشت ، دیگه خوشبختی دستشو به سمتم دراز کرده تا همیشه ..... سال پیش همین موقع بود از استرس خبری نبود فقط درونم پر از هیجان اومدنت بود... یه دختر ناز یه دختر که قراره واسه من و دد همه چیز بشه یه دختر که هنوز نیومده برکت قدمهاش زود تر از خودش وارد خونمون شده یه دختری که 9 ماه با اومدنش به زیر قلبم وجودم پر از آرامش شده ..... قسم به خدای مهربون که همونی بودی که توی آسمونها سراغت میگشتم و برام زمینی شدی ....

الانم حسم همون حس پارساله نمی دونم برای سالروز تولدت چکار باید کنم تا بدونی چقدر برای ما عزیز هستی ...ژوان دختر ناز مامی پر از عشقم در کنارت و خوش به حالت که وجودت اینقدر با ارزشه . سال پیش همین موقع برات یه نوشته توی وبلاگت گذاشتم  امروز به همه اون نوشته ها رسیدم و ایمان دارم خدای بزرگ نگه دارت خواهد بود .

فردا  من و دد در کنارت 3 نفری جشن خواهیم گرفت .

پ. ن: دائی عزیز دد  از کنار ما رفت و ما برای از دست دادنش امسال برات تولد دسته جمعی نمی گیریم .. امید دارم خدایش بیامرزد.

تا فردا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان جانان و آوا
9 تیر 92 10:08
خدا رو شكر كه چشماي قشنگ ژواني خوب شد...
تولد گل زندگيتون هم مبارك باشه


مرسی مامانی عزیزم
الهام مامان یسنا
9 تیر 92 10:14
ژوان عزیز و زیبا تولدت مبارک امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدر و مادرت با سعادت و خوشبختی زندگی کنی.



مرسی عزیزم
مامان ترانه
9 تیر 92 10:19
چقدر زیبا و با احساس نوشتی. لذت بردم واقعا. ژوان گلم رو ببوس از طرف من.تولدش مبارک باشه که هست



و خدا رحمتشون کنه دایی همسر رو


مرسی نیلوفری من چرا تولد نیومدی عزیزم
Targol
9 تیر 92 12:21
Tavalode Joanne kuchuluye naz mobarak bashe azizam
Moteasef shodam baraye fote dayie hamsaretun omidvaram rooheshun shad bashe
Manam emsal pedaram ro az dast dadam va jaye khalish tuye tavalode yek salegiye pesaram ke jome hastesh kheili hes mishe


ترگل جونم ممنونم عزیزم
الهی دیگه غم نبینی روح پدرت شاد ایمان دارم در کنارتون جمعه هستش .... دلم گرفت عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
9 تیر 92 15:21
تولد ژوان خوشگلم مبارک باشه . خدا دایی بابایی رو هم بیامرزه من هم برای تولد یکساگی روشا خیلی ناراحت بودم که خدای نکرده از این جور اتفاقات نیوفته که خدا رو شکر نیوفتاد . ان شا الله جشن های بعدیش رو پرشکوهتر میگیرید.


مرسی آتنا جونم امیدوارم هیچ وقت این اتفاق برای کسی نیوفته. بابت تبریک تولد هم سپاس
نیلوفر
9 تیر 92 21:58
سلام
بی بیب هورا
عشقم تولدت مبارک،عزیزم ایشالا صد ساله شی،نه صدوبیست ساله شی،نه صدوبیست سال کمه،همیشه زنده باشی
یه عالمه بوس با بهترین آرزوها
خدا داییتون رو هم قرین رحمت کنه



مرسی نیلوفر جون خدا رفتگان شما رو هم قرین رحمت کنه
شیرین
10 تیر 92 1:49
تولدش مبارک جشن دنونیش واقعاااااااااااااا بنظیر بود خسته نباشین ......


مرسی عزیزم شیرین مهربون
پگاه
10 تیر 92 9:00
تولدت مبارک عزیز دلم الهی 1000 ساله باشی و درکنار پدر مادرت با شادی و سلامتی زندگی کنی. سارای عزیزم مبارکت باشه یک ساله شدن دختری و یک ساله شدن مادری.امیدوارم هر چه خوبی هست مال شما باشه و روزهای شادتون همیشه مستدام.
راستی چشم ژوان چطوره انشا اله که خیلی زود خوب میشه


پگاه جونم مرسی از لطف و مهربونی هات نسبت به دخترم

خوب شکر خدا خوب شد با همون یه جلسه ماساژ و نیاز به جراحی نبود... دوستون داریم من وژوان
مامان آیه
11 تیر 92 21:30
تولد دختر خوشگلتون مبارککککککککککککککککک


متشکرم