ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زیبای من

انتظار شیرین

1392/4/1 9:08
نویسنده : مامی
527 بازدید
اشتراک گذاری

 
 ژوان جونم دخترم این روزها ددی به شدت مشغول کارهاشه و دیشب 12 شب بود که هنوز نیومده بود خونه و ما بهش زنگ زدیم و شب به خیر گفتیم توی این مشغله کاری یه لحظه فراموشت نمیکنه جمله بالارو ددی دیشب فرستاد و گفت بهت بگم که  عشقش هستی.                                                    

دیروز ظهر یکی از همکارها ناهار دعوتمون کرد بنده خدا همکارهای من هر وقت توی اتاق بحث غذا میشه از ترس اینکه من هوس نکنم سفارش میدن بیارن و من هم که غذای بیرون رو نباید بخورم یه کوچولو خوردیم که بنده خدا ناراحت نشه مامی میدونم اگه مثل خودم  بد غذا بشی هر چیزی رو نخوری وای  دد همش میگه مثل صدف نشه ها اونم بد غذاست ولی این خصلت شاید برای خوب بودن دست پخت مادری که ما رو بد عادت کرده .                                                                                                                         

خلاصه رفتیم خونه یه کم استراحت کردیم  و قرار گزاشته بودم بریم شو سیسمونی یه خانمه که از کانادا لباس اورده بود وقتی منتظر بودیم توی سالنش چقدر مامی ورجه وورجه کردی مثل خودمی عاشق خرید. برای خرید قنداق فرنگی رفته بودیم چون هر کسی لباسهاتو میبینه میگه دیگه نخر بسه ولی مگه مامی تونست جلوی خودشو بگیره ژوانی کی میشه ببینم اینها رو تنت کردم و قربونت صدقت برم .               

دی وی دی سونوتو نشستم دیدم برای بار چندم صدای قلبت بهم آرامش میده بامزه شده تکونهات همش در حال حرکتی اونجا مامی کلاس ورزشی میری یا داری تمرین میکنی با دد کشتی بگیری .                

لباسهاتو رو میز گزاشتم که دد شب می آد ببینه یادمه یه چیزهای میگفت ولی خواب بودم  و صبح گفت خیلی خوشگلن ولی اینقدر براش خرید نکن کوچیک میشه. ما هم باهاش مثلا"قهریم الان همش میگفتم  ژوان میگه مامی :دد  دعوا کرد ما رو  وبا هم کلی میخندیم نه عشق من .

میدونم شوخیه خودش عاشق اینکه برات چیزی بخرم و همش نگاش کنه .بیشتر از اینکه حوصله انتظار نداره حرصش میگیره مامی بزرگ شو زود بیا پیشمون دوست داریم بی نهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرشیدا کوچولو
7 اسفند 90 13:40
مامان آرشیدا جون
مرسی عزیزم امیدوارم آرشیدا جون هم همیشه در پناه خدا سلامت باشه .ببوسش
نسترن
7 اسفند 90 23:36
نسترن جون چشم حتما"عکهاشو میزارم که ببینی خانمی