ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

روزهای زیبای من

مامی غمگینه !........ولی تو خوب باش

1392/4/1 9:10
نویسنده : مامی
668 بازدید
اشتراک گذاری

ژوانم گاهی وقت ها دل آدم ها میگیره و متاسفانه هر کاری هم بکنن خوب نمیشه و این مستلزم گذشتن زمانه تا خوب بشه و این گاهی چند ساعته یا چند روزه. دل مامی از دیروز گرفته همش سعی میکنم تو اینو نفهمی ولی تو باهوش تر از این حرفهایی حس میکنم تکونات آروم شده دیگه وروجک بازی نمی کنی هر وقت بهت میگم ژوانم واسه مامی یه دونه تکون بخور سریعا" یه تکون آروم میخوری و حرف گوش کن شدی دیشب کلی فیل جونی برات آهنگ زد (آخه این فیل رو خیلی دوست داری یه بند داره که میکشی و اون صدای یه آهنگ از موتزارت رو پخش میکنه ) وقتی اون میزنه تو هم دائم میچرخی پایین میری و دوباره بر میگردی سر جای همیشگیت (که سمت راسته شکمه مامیه )تا حالا چند بار سمت چپ حست کردم اونم وقتی که هیجان زده میشی قربونه هیجانات برم من. 

ژوانم، همه زندگی من ،سال ٩٠ داره تموم میشه امسال رو دوست داشتم چون تو وجودت توی این سال شکل گرفت و سال ٩١ رو بیشتر دوست خواهم داشت بدلیله اینکه دخترم  وقتی دنیا بیاد دیگه تنها نیستم همیشه با هم خواهیم بود .دارم تدارک یه سفره هفت سین میبینم امسال تنها سالی هست که من و تو اینقدر به هم نزدیکیم و دو نفری سر سفره خواهیم نشت .
ژوانی من همه زندگی من ،دو روز دیگه صدف جون میآد دوست دارم بازم وروجک بشی و به صدفی نشون بدی چقدر دختر زرنگی هستی اینجوری باشی صدفی میگه وای چه دختر بی حالی خاله پس اون تکونها این بود؟

امروز که من غمگینم تو خوشحالم کن باشه چون وقتی میچرخی نا خدا گاه خندم میگیره و بهت میگم جانم چیه مامی حالت خوبه ؟

ژوان برای مامی دعا کن زود خوب بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نایسل
21 اسفند 90 9:28
عزیززز دلم ناارحت نباش درست میشه به خاطر دختری ات شاد باش
نایسل
21 اسفند 90 9:46
عزیزززز دلم ایشالا خدا به اونم نی نی بده آره من راضی ام گلم به رضای خداا ولی خووب بعضی اوقات دلتنگ میشم
نایسل
22 اسفند 90 1:13
هنوزم غم داری؟