ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زیبای من

بوی خدا

1392/4/1 9:12
نویسنده : مامی
425 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان جونم فداى اون ابراز وجودات برم من سلام

باورم نميشه از اون موقع كه من بعد ازددیت اولین نفر بودم كه متوجه شدم شما ، يه فرشته ى ناز داره به دنياى ما وارد ميشه خيلى وقته گذشته باشه ما ديگه كم كم داريم به اومدنت نزديك ميشيم الهى من فداى ذوق و سليقه ي ماميت بشم با اون اتاق خوشگلت گلم ، كيك پوشكى ، شيرينى ها و در پايان سبد هم فوق العاده زيباست ميدونم ماميت با چه عشق و علاقه اى اينا رو درست كرده . خاله جونى اى كاش پيشت بودم و كمكت ميكردم يه خسته نباشيد گنده رو از همين جا بهت تقديم ميكنم .
‎ ژوان جون ما بى صبرانه منتظر شماييم.

الهى قربونت برم كه وجودت بوى خدا رو ميده از راه دور ميبوسمت خيلى دوست دارم فرشته جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)