ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زیبای من

آخرین پست دوران زیبای بارداریم تقدیم به ژوان

1392/4/1 9:19
نویسنده : مامی
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

 

ژوانم دختر نازم، داریم کم کم به لحظه دیدار نزدیک میشیم چند ساعت باقی مونده و یکی از کارهام قبل از دنیا اومدنت گذاشتن حرفها م روی صفحه وبلاگت بود که اولیش برای تو دختر نازمه و یه حرفهای هست که باید به مادری و به دد بگم.تا حالا در حد یه رویا بودی برام توی رویاهام باهات حرف زدم توی این مدت هر جا رفتم باهام بودی تقریبا"9 ماه لحظه لحظه با هم بودیم سعی کردم توی این مدت کوچکترین دلهره ای نداشته باشم تا تو گلم اذیت نشی..

ژوان حالا رویای من داره به واقعیت می پیونده اومدنتوباور دارم ژوان توی دوران بارداری یه خطراتی هستش که به مادر اجازه نمی ده بتونه باور کنه تا آخر این 9 ماه همه چیز بر وفق مرادش باشه یه ترس یه دلهره همیشه همراته نکنه خدا برام یه جور دیگه رقم بزنه و توی این کار نمیشه دخالت کرد ما آدمها میگیم خدا برامون اینجوری خواست ومن توی این مدت از خدا میخواستم تو سالم تا آخر راه همراهم باشی و خودش می دونه هر روز شکرگذارش بودم .

و الان هم ازش میخوام تا توی بغلم می یای صحیح و سالم باشی و همیشه تا ابد مراقبت باشه و من هم بهش قول میدم از فرشته ای که به دست ما سپرده محافظت کنیم .

دخترم توی این مدت خیلی سعی کردم اگه عادت بدی داشتم کنار بزارم تا مادر خوبی برای تو باشم ولی اگه پاتو توی این دنیا گذاشتی دیدی من ودد گاهی به دل تو رفتار نکردیم برای این هست که دوست داریم و میخوایم خوب تربیت بشی و این مستلزمه اینه که همیشه بابه دل تو رفتار نکنیم اینو روزی خودت خواهی فهمید وقتی مادر شدی .

توی این مدت با هر تکونی که خوردی خدا میدونه چه جوری غرق در شادی شدم و دلم سوخت برای زنانی که نمی تونن این حس رو درک کنن. و همینجا برای همشون دعا میکنم که خدایا این لذت رو از هیچ زنی دریغ نکن.
با هر تکون به قدرت پروردگار بیشتر وبیشتر پی بردم .بزرگ شدنت در باطن من خودش دنیای بود که درکش برام سخت بود .الهی شگر گذارتم تا وقتی هستم .
ژوان نمی دونم این مدت برات صاحبخونه خوبی بودم یا نه !ولی مامی جون سعی میکنم که برات مادرخوبی باشم تا یه لحظه از دستم غمگین نباشی گل من.
هر وقت به اومدنت فکر کردم بی اختیار اشکم سرازیر شد نمی دونی مامی جون با اومدنت می خوای چقدر زندگی ما رو زیبا کنی نمی دونی چقدر توی این مدت باعث شدی من ودد به زندگی نگاهی متفاوت تراز گذشته داشته باشیم . مامی این چند ساعت باقی مونده من گیجم مراقب خودت باش و تحمل کن جای رو که هر روز با بزرگ تر شدنت تنگ و تنگ تر شد برات همه وجود من .
تو دلی من و تو دل بروی من،قبل از اینکه به دنیای ما بیای برای آخرین بار تو آغوشه خدا برو و از او بخواه :
از رحمت و قدرت بی کرانش به همه اعضای خانوادمون هم خانواده ددی هم خانواده من سلامتی بده تا همیشه در کنار هم خوش باشیم ازش بخواه پدربزرگهات و مادر بزرگهات همیشه سایه شون رو سرمون باشه تا ما خوب باشیم .
و همه اعضای خانواده شاد باشن که این بزرگترین نعمته.
ژوان عزیزم توعزیزما هستی ، از خدا بخواه که همیشه توی این دنیا عزیز نگهت داره و هیچ وقت دل هیچ بندهای از دستت شکسته نشه که این از عزت تو کم میکنه .
ژوان عشق مامی، از خدای مهربونمون بخواه که کانون خونمون بیشتر از همیشه با قدم های تو پر از عشق و محبت بشه تا تو در این کانون به بالندگی برسی .
ژوان از او بخواه از دریای بی کرانه مهربونیش اینقدر بهت بده که از هیچ بندهای دلخور نشی
ازش بخواه از هیچ بنده ای نترسی و ایمانت فقط به او باشه .

توی این دنیا یه چیزهای هست که بهش مادیات میگن اگه باشه خوشبختیت تامین نیست ولی با نبوش بد بخت شدنت ممکنه ، وقتی من و پدر با هم ازدواج کردیم هر روز روزیمون بیشتر وبیشتر شد و هیچ وقت فکرشم نمیکردیم که خدا اینقدر به ما لطف کنه البته دد روز و شب زحمت میکشه و بعد از خدا ما از دد تشکر میکنیم .
از خدا بخواه تو دختر ما شکر گذار این زندگی باشی و ما در حد توان شرمنده روی ماهت نباشیم چون نمیدونی چقدر سخته که یک پدر ومادر شرمنده روی اولاد باشن و نتونن رفاه فرزندشونو تامین کنن .ازش بخواه تن پدر همیشه سلامت باشه و روزی ما حلال و به ما وسعت روزی بده و دل بخشش اون تا دل بنده های دیگه رو شاد کنیم که این بهترین سرمایه هستش. اگه روزی هم برای ما این چرخ نچرخید دل بزرگ برای شکر گذاری بیشتر از او.
ژوان وقتی از آغوشش بیرون اومدی خوب نگاهش کن چون دیگه فقط خدا رو حس میکنی و نمی بینیش عزیزه دلم بگو هیچ وقتت تنهات نذاره تا وقتی وجود زمینی داری. و ازش از قول من تشکر کن که لیاقت مادر شدن رو به من و پدر شدن رو به پدر داد.

جزءاولین مطالب وبلاگت اسمی بود که برات انتخاب کردیم امیدوارم این نام برات برازنده باشه و برای من ودد میعادگاه همیشگی باشی . و تو همیشه از شنیدن نامی که صدات میکنن احساست خوشایند باشه که این یکی از بهترین لذت های دنیاست.
زندگی من بلاخره داری میای نه؟
بیا من و دد و خونمون و اتاقت منتظر اومدنت .خانواده من و خاله جونی وصدف، دائی هات ، خانواده ددی و عمه جون .
ژوانی جونم واسه همه نی نی های دنیا و نی نی های تیر ماهی نی نی سایتی که دوستات هستن هم دعا کن هم برای خودشون هم مامی هاشون که به سلامتی دوستاتو بغل کنن .
و در آخر آزمونی بزرگ سر راه من وددیه و اغوشی گرم منتظر تو دستهاتو بالا ببر و برای من ودد دعا کن امشب آخرین فرصت برای تو فرشته آسمونیه ، تو تا چند ساعت دیگه به روی زمین میای ...........................................................................الهی شکرت.

 

منتظرتیم عزیزترینم، دخترم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عروسک خانوم
9 تیر 91 22:38
وای چه هیجان انگیز
امید وارم یه نینی سالم ونازبیاد بغلت


ممنون امیدوارم شما هم همیشه سلامت باشید