ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زیبای من

تولدم در کنارت یعنی ...................

1392/4/1 9:20
نویسنده : مامی
3,072 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه خیلی دوست دارم صدفی به خاطر ترانه زیبایی که به ژوان تقدیم کردی و تو وبلاگش به ثبت رسوندیش. می بوسمت عسل خاله

و دوم اینکه امروز تولدم هستش و در کنار دخترم یه جشن 3 نفره گرفتیم .ددبا مشغله زیادی که داشت با گل و یه کیک خوشگل وارد خونه شد و گفت یالا عکس بگیریم . یه دسته گل واسه گل دختر یه دسته گل واسه من البته قرار بود شام بیرون بریم که به فردا موکول شدش. و بگم از حس زیبای در کنار تو بودن .

خدا میدونه که عشق منی نفس ،با این ادا و اصولهای که داری.... توی عکسها یه قیافه ای به خودت می دادی که از دیدن عکسهاش سیر نمی شدم ما رو فیلم خودت کردی دیگه .....

الان کنارم توی کریر خوابی از دیدنت به اوج میرسم در کنارت به تمام معنا خوشبختم این حس نه برام عادی میشه نه کم بلکه روز به روز داره بیشتر میشه چه طوری برم سر کار حالا معنای گریه های همکارام رو روز های که تازه مرخصی زایمانشون تموم شده بود رو میفهم  .......واقعا"سخته

ژوانم همه زندگیم دختر نازم امسال روز تولدم در کنارت برگزار شد از سال دیگه عمری باشه برام شاهد قر دادنتم عشقم. مرسی که ما رو خوشحال میکنی مرسی که خونه رو متحول کردی مرسی که همه هستی ما شدی خیلی من وددی دوست داریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان لنا
31 مرداد 91 2:26
تولدتون مبارک انشاا... که 120 سال کنار دخمل ناز وهمسر مهربونتون شادو سلامت زندگی کنید@};

مرسی مامان لنا جون
نیلوفر
31 مرداد 91 16:01
سلام
تولدتون مبارک باشه،انشالله سایتون بر سر ژوان دلبر مستدام باشه
بوسسس



مرسی نیلوفر جون
مامان نوژاجوني
5 شهریور 91 9:35
تولتون مبارك مامان ژوان جوني


ممنونم