ژوانژوان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زیبای من

فرشته ي ما منو ببخش!

1392/4/1 9:22
نویسنده : مامی
478 بازدید
اشتراک گذاری

ژواني سلام عسلم ! خوبي قربونت برم !؟! فداي اون خنده هاي شيرينت كه وقتي من گريه ميكردم روي لب هاي خوشگلت نقش مي بست كه منو خوشحال كني! عزيزدلم از دل تنگي بگم!؟! آخه نميدوني چقدر دلم براي اينكه بغلت كنم يا با هم تاتي تاتي كنيم تنگ شده دفعه ي پيش به خاطر تصادف و اينكه دستم آسيب ديده بود نتونستم اما اين بار كه بيام قول ميدم حسابي باهات بازي كنم و كلي با هم صحبت كنيم ژوان ،خواهري... قول بده منو ببخشي كه اين بار خيلي نتونستم در خدمت شما فرشته كوچولو باشم! عزيز دلم دنياي كه داري توي اون ثانيه به ثانيه زندگي رو ميگذروني سرشار از فراز و نشيب هايي هستش كه من ايمان دارم و از صميم قلب آرزو دارم كه ژوانم در تمامي مراحلش پيروز ميشه ! عزيزدلم از صميم قلب از خداي مهربوني كه شما فرشته ي زيبا رو به ما هديه داد برات آرزوي سلامتي و شادابي ميكنم ! يه قول به صدف ميدي!؟! قول بده هميشه اون لبخندي رو كه حتي لحظه اي كه روي تخت بيمارستان بودم رو بهم هديه كردي روي لبات داشته باشي! با اون لبخندت درس بزرگي بهم دادي فرشته ي من! خيلي دوست دارم و بي صبرانه مشتاق ديدار و در آغوش گرفتنت هستم ... خاله ساراي عزيزم خيلي دوست دارم :* بي صبرانه منتظر ديدارت هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

tannaz mami bardia
1 اسفند 91 2:27
Salam azizam..ishala hamishe salamat bashi gole nazam..joan banooye maham...alan 2 mahe ke asheghet shodam khoshgelam..roozi 2/3bar miamo axato niga mikonam fadaye khandehat besham banooye kocholoye man..saraye golam khahari movazebe gol dokhtar bash..fadaye joftetoon besham..bazam miam.booooooooooooos vase dokhtare maham.




مرسی عزیزم از این همه محبتت نمی دونم چه جوری تشکر کنم امیدوارم همیشه سایه ات بالای سر بردیا جون و همسرت باشه خوشحالم کردی سپاسگزارم.ما هم بوس
نیلوفر
1 اسفند 91 11:33
سلام
ما هم خیلی خیلی دلمون برای این گل دختریه دلبری تنگ شده
بوس بوسی



و ما هم برای شما
خاله سارات
1 اسفند 91 13:15
الهی دورت بگردم خاله ،خیلی خوشحالم که دوباره شدی صدف پر از انرژی سابق که همین جور که تند تند راه میرفتی حرف میزدی و میخندیدی ....
نمیدونی همش یه جای ذهنم درگیر بود که نکنه حالت به این زودی خوب نشه
ولی خدا رو شکر که خوب شدی از این که هیچ چیز خوشحالت نمی کرد غمگین بودم
دوست داریم و منتظرتیم